KJØPSINFORMASJON

1. FRAKT
Bestillinger sendes som klimanøytral servicepakke med Bring. Fraktpris pr. 01.01.2016 er kr. 160.

Du vil få en e-post med sporingsnummer. Vil du heller vil ha sporingsnr. på mobilen, gir du oss en melding om det ved bestilling.

2. ANGRER DU?
Du har 14 dagers rett til å heve kjøpet. 
Vi håper selvfølgelig at du blir fornøyd, men det lovbestemt at man har angrefrist på 14 dager når man kjøper noe utenfor fast utsalgssted.
Portoen må du holde.

Ved benyttelse av angreretten må varen ikke være brukt.
Etuier og eventuelle bruksanvisninger og tilbehør må også returneres som nytt.
Angrefristskjema ligger i pakken og må følge med hvis du sender tilbake produktet.
Det er sikrest om du sender produktet tilbake rekommandert, da brev ikke erstattes av posten, og sendinger er avsenders ansvar.
Hvis varen ikke skulle komme fram til oss p.g.a. en eller annen svikt i postsystemet vil du ikke få refundert kjøpet.

3. LEVERINGSTID
Leveringstiden er normalt 3-10 dager. Beregn litt ekstra tid i sommerferien, og vær ute i god tid til jul.
Leveringstid på originale remmer og deler er ca 14 dager da de må bestilles fra leverandører.
Vi forbeholder oss retten til å nekte levering på grunnlag av trykkfeil og prisøkning.

4. BETALING    
Du kan betale med Visa eller Mastercard i Nets med bank ID, betale direkte til vår konto eller via paypal.
Ved forhåndsbetaling, betaler du senest neste dag. Resten vil gå av seg selv. Vi holder av varer i din bestilling i 5 dager. 

5. PERSONVERN
Informasjon om vi som vi mottar i forbindelse med din registrering i vår nettbutikk vil ikke bli brukt andre formål enn å holde kontakt med deg.

6. SIKKERHET
Nets er vår partner ved kortbehandling, og var en av de første leverandørene av betalingstjenester, som gjennomgikk VISA og Mastercart PIC (Payment Card Industry) sertifisering.
Hos oss kan du utføre en trygg betaling med 3C-Secure teknologi. Siden der du taster inn passordet ditt har som regel logoen til banken din. Denne kommunikasjonen går mellom deg og banken, og ikke nettbutikken.
Vi kan ikke se passordet eller koden du taster inn.

7. REKLAMASJON OG GARANTI
Alle våre produkter har reklamasjonsfrist på 2 år. Dette gjelder for fabrikkasjonsfeil.
Send oss en e-post eller ring om problemet så sender vi deg en returlapp som kan settes på pakken tilbake til oss.
Er det feil på et produkt og feilen kan rettes så gjør vi det. Hvis det ikke går, så kan du selv bestemme hva du vil kjøpe i nettbutikken med en tilgodelapp på den opprinnelige kjøpet.
Bytte vil foregå via e-post.

Hvis et armbåndsur skulle stoppe p.g.a. av dårlig batteri før det har gått et år så dekker vi kostnaden på dette opp til 180,-
Send oss kvitteringen fra urmakeren du har vært hos i et brev med dine opplysninger, så får du pengene tilbake.
Vil batteriskiftet koste mer enn 180,- så tar du kontakt med oss og vi sender deg en returlapp så vi får sett på det her.

Garantien dekker ikke uhell, skade eller vedlikehold.

8. UTLANDET
Vi leverer kun til adresser i Norge.

9. PRODUKTINFORMASJON
Vi tar forbehold om trykk/skrivefeil.

10. RETUR
All retur hendvendes på epost til: retur@urmakersindsen.no